“Daha bir Yeni il” adlı unikal konsert olub

Yanvarın 10-da Azərbaycan Dövlət Filarmoniyasının Kamera və Orqan Musiqisi zalının səhnəsində “Daha bir Yeni il” müəllif layihəsi anşlaqla keçirilib. Tədbirin təşkilatçısı, ideya müəllifi və gecənin solisti violonçel ifaçısı, Dövlət Simfonik Orkestrinin artisti Nərgiz Manaflıdır (Dirvysoul adı ilə də tanınır).

İstedadlı gənc musiqiçilər dünya estradasının klassik əsərlərini və məşhur Yeni il kompozisiyalarını ifa ediblər. Səhnədə Dirvysouldan başqa vokalçılar Leys İzzi və Meq Əsəd, pianoçu Nigar Əsədullayeva və nağara ifaçısı Arif İmanov çıxış ediblər. Bundan əlavə, proqramda Cövdət Hacıyev adına 3 nömrəli Onbirillik Musiqi Məktəbinin “Divizi” xorunun gənc artistləri (bədii rəhbər – Aytən Cəfərova) və “Kristal Şou” rəqs qrupunun rəqqasları (bədii rəhbər – Liana Azurova) iştirak ediblər.

Dirvysoul bu layihənin ideyasının necə yaranması barədə AZƏRTAC-a danışıb: “Mən xaricdə çoxlu maraqlı şoular görmüşəm və həmişə maraqlanırdım ki, niyə bizdə heç kim buna bənzər bir şey etmir? Beləliklə, Bakıda estrada şousu keçirməyə cəhd etmək qərarına gəldim. Bu, Azərbaycan üçün yeni formatdır. İnstrumental kollektivin rəqqasələri Ariana Qrande və Castin Biberin musiqisi altında müşayiət edəcək bir kompozisiya burada əvvəllər olmamışdı”.

Bu, Dirvysoulun ikinci irimiqyaslı layihəsidir. Ötən ilin yayında violonçel ifaçısı və həmkarları Bakı Piano Festivalı çərçivəsində “The Landmark Hotel Baku”nun zalında “Violonçelin tarixi” musiqili tamaşası ilə böyük uğurla çıxış etmişdilər. Bundan sonra dərhal qış konserti üçün planlar başladı.

Dirvysoul deyir: “Çalışdığınız komandadan çox şey asılıdır. Ən əsası odur ki, insanlar layihələrdə iştirak etməkdə maraqlıdırlar. Mən həmişə ilk məşqdə uşaqlardan soruşuram: “Bununla maraqlanırsınızmı?” Çünki oğlanlar maraqlanmasa, heç nə alınmayacaq: yaradıcılıq prosesi olmayacaq, yeni ideyalar yaranmayacaq, geri dönüş olmayacaq. Uşaqlarım maraqlanır və bu, bizim birlikdə çıxış etdiyimiz ilk konsert deyil. Artıq bir-birinə bağlı komandamız var və bu kollektiv insanlara musiqi bəxş etməyi xoşlayır”.

Dirvysoul-un sözlərinə görə, tamaşalara hazırlıq adətən rəvan gedir. Hər bir iştirakçı öz fikirlərini bildirir, onların hər biri proqrama öz töhfəsini verir. Gənc rəssamlar prosesə çox ciddi yanaşırlar. Ancaq eyni zamanda, məşqlər zamanı müsbət və yüngül atmosfer hökm sürür.

“Biz həmişə zarafat edirik və tez-tez rəqs etməyə başlayırıq. Amma heç kim məşqlərə səthi yanaşmır. Biz hər məsələnin üzərində işləyirik və həmişə bir-birimizi dinləyirik”, – deyə həmsöhbətimiz əlavə edir.

Dirvysoul layihələrinin məqsədi klassik alətlərin müxtəlif rollarda və müxtəlif platformalarda təqdim oluna biləcəyini göstərməkdir, belə ki, onlar istənilən kompozisiyanın səsini zənginləşdirir – istər klassik, istər pop, istərsə də rok musiqisi olsun.

“Mənim alətim nadirdir, xüsusən də ölkəmiz üçün. Əgər Avropada kimsə violonçeldə “klassik olmayan” musiqi çalırsa, Azərbaycanda bu, belə deyil. Mən öz alətimi sevdiyim və onu respublikamızda populyarlaşdırmaq istədiyim üçün klassik aləti estrada musiqisi ilə birləşdirməyə çalışmaq qərarına gəldim”, – deyə layihənin müəllifi bildirir.

Dirvysoul etiraf edir ki, belə bir formatı təbliğ etmək asan deyil. Violonçel ifaçısı tez-tez mədəni tədbirlərin təşkilatçılarından rədd cavabı alır, onlar tamaşaçıların buna necə reaksiya verəcəyini bilmədikləri üçün layihəni dəstəkləyə bilməyəcəklərini açıq deyirlər. Bundan əlavə, sənətçinin fikrincə, klassik musiqiçinin səhnəyə dərhal alışması kifayət qədər çətindir.

“Klassika və pop müqayisə edilə bilməyəcək dərəcədə iki anlayışdır, bunlar tamamilə fərqli iki məktəb, iki müxtəlif ifa tərzidir. Mən klassikləri dinləyərək böyümüşəm və düzünü desəm, pop musiqini “klassik olmayan tərzdə” ifa etmək mənim üçün hələ də çətindir. Yəni tamamilə başqa bacarıqlar, başqa düşüncə tələb edir. Klassik musiqi ciddi şəkildə ifa olunur – hər şey məhdudiyyətlər daxilindədir, hər şey planlaşdırılır, sola və ya sağa bir addım belə atılmır. Səhnə tamam başqadır – orada çox şey etmək olar: improvizə etmək, ritmi pozmaq… Bunu öyrənməlisən. Mən öyrənirəm, bu mənim üçün böyük təcrübədir, musiqi təxəyyülümü inkişaf etdirirəm, təkmilləşdirirəm. Bu, mənim üçün daha bir oyun məktəbidir. Oğlanlarım mənə kömək edirlər, çünki onlar daha çox səhnədədirlər, mən həmişə onların məsləhətlərinə qulaq asıram”, – deyə violonçel ifaçısı qeyd edir.

Məqsədinə çatmağa can atan istedadlı sənətçi özü unikal imza şoularını təşkil etməyə başladı. Zamanın da göstərdiyi kimi, o, bunu çox uğurla edir. Qış konsertinin keçirildiyi Kamera və Orqan Musiqisi zalı “Violonçelin tarixi” musiqili tamaşası zamanı “The Landmark Hotel Baku” otelinin salonunda olduğu kimi izdihamlı idi. Bundan əlavə, Dirvysoul bununla kifayətlənmək niyyətində deyil və artıq yeni bir tədbir planlaşdırır.

O, bununla bağlı planlarını bölüşüb: “May ayında yeni konsert verməyi planlaşdırıram və fərqli bir konsepsiyanı sınamaq istəyirəm. Əvvəllər olduğu kimi deyil, biz musiqiçilər səhnədə rəqqasları müşayiət edirik və bu da çox klassikdir. Mən tamamilə yeni bir şey etmək istəyirəm. Hələ heç bir fikir söyləməyəcəyəm, amma bu, əsl şou olacaq”.

Related posts

Pənahəli xanın ocağından görüntülər

Azərbaycanda Milli Musiqi Günüdür

Polad Bülbüloğluna Ermitaj Mükafatı VERİLDİ